Sunday, August 17, 2008

Robbie Fowler

Kucukken tek kelime ile 'hastasiydim' Fowler'in. Hicbir zaman bi futbol idolum olmamisti, taa ki 1990larin ortasinda TRT'nin Avrupa'dan Futbol programlarinda onu izlemeye baslayana kadar. Hicbir zaman odama bi futbolcunun posterini asmamistim, taa ki Fowler'in bi gol sevincini resmenden posteri kapimin arkasina yapistirana kadar. Altyapisindan yetisip 8 sezon kaldigi Liverpool'da taraftarlarca 'tanri' diye isimlendirilmis bi topcudur kendisi. 5 sezonluk Manchester City ve Leeds United turlari sonrasi tekrar Anfield'a dondugunde muthis heyecanlanmistim ama 'tanri'nin donusu pek de efsane olmadi. Yine de sezon ortasinda donup de Liverpool formasini tekrar giydigi Birmingham macinda -ki ayni gun dogumgunum olmasina ragmen, tanrinin donusunu kacirmamis, TVden canli izlemistim- taraftarin nasil kendinden gectigini gayet net hatirliyorum. EPL'in en cok gol atan 4. ismi olan Fowler muhtemelen son durak olarak Blackburn'e transfer olmus bu sezon. Onu tekrar EPL maclarinda izlemekten en cok keyif alacaklardan biri olacagim insallah. Bu arada yukaridaki fotograf da 1999-2000 sezonunda Merseyside derbisinde ezeli rakipleri Everton'a gol attiktan sonra Fowler'in sozde uyusturucu kullanmasiyla alakali yaptiklari tezahurat icin Everton taraftarina verdigi ayardir Robbie'nin. Para ve mac oynamama cezasi aldi tabi, ama kim unutur bu ayari...

No comments: