Tuesday, August 12, 2008

Marc Overmars

Marc Overmars benim en favori oyuncularimdan biri olmustur hep. Zaten oldum olasi hizli ama kontrollu oyunculari cok tutmusumdur. Roadrunner lakapli Overmars bu kategorinin kraliydi. Sag ayagi ile topa hafif dokuna dokuna sol kanattan kopup gidislerine tapardim. Hem klup takimlarinda hem de milli takiminda hep ust duzey performans gostermis ama ne yazik ki sag dizindeki sakatlik yuzunden biraz cam adam etiketi almis, nitekim 31 yasinda da futbolu birakmistir. Resimdeki Euro2004 Hollanda-Portekiz maci Roadrunner'in son maci olmustu. Gel gor ki Hollanda gazetesi De Stentor'a gore Overmars 35 yasinda ilk profesyonel klubu olan (ve zaten bi suredir teknik koclugunu yaptigi) Hollanda 2. lig takimi Go Ahead Eagles ile tekrar sahalara donuyor. Overmars'in soyledigine gore futbolu biraktiktan beri haftada sadece 1 gun antreman yapmis ama o meshur patlayici hizina hala sahipmis. Eger 'match fitness' diye bisey varsa bu geri donus cok uzun soluklu olamaz tabi. Ama yine de sahsen ben Overmars'i eski haliyle tekrar izlemeyi cok isterdim.

No comments: