Thursday, August 21, 2008

Mikaël Silvestre

Arsenal'i EPL'in en cekici takimlarindan biri haline getiren, zamaninda yenilmez armada yapan bi hocayi elestirmek elbet benim haddim degil, fakat yine de Arsène Wenger'i anlamakta bazen gercekten cok zorlaniyorum. Gecen sene takimin genclik atesinin vakitsiz sonmesi ve yaristan erken kopmasi uzerine bu sene biraz tecrube enjekte etmesini bekliyordum Profesor'un. Ancak o yine gelecek vaad edenler uzerine oynamayi secip kadroya soyle endamli, sahada varligi ile 'ben burdayim ulen' diyecek, isler yolunda gitmediginde agirligini koyacak tarzda hem tecrubeli hem fizikli bi adam almadi derken gibip Manchester United'dan Mikaël Silvestre'yi kopartiverdiler aniden. Ondan once son tecrubeli oyuncu transferi Chelsea'den aldiklari Gallas'ti, ki kaptanligi, 10 numarali formayi bile emanet etmis olmalarina ragmen Gallas oyun olarak siritmamis olmasina ragmen liderlik namina tam anlami ile rezil rusva oldu gecen sene. Genclerle tecrubelileri kaynastirmak adina mantikli gibi gozukse de stoper ya da sol bek oynayan bi adam yerine tecrubeli, agresif, lider vasifli bi ofansif ortasaha sanki Arsenal'i daha bir derleyip toparlardi. Yine Arsène'in bir bildigi elbet vardir diyip, 34 yildir ManUn'dan Arsenal'e ilk oyuncu transferinin sonuclarini merakla bekleyelim bakalim.

No comments: