Tuesday, August 5, 2008

John Grisham

Bi zamanlar hastasiydim babanin. Asil meslegi olan avukatlik isinden artik nasil yaka silktiyse yaziya dokunce yaptigi isin pisliklerini, haftada 120 saat calismalari ve tabi ustune bolca da heyecan dozu attirinca muthis romanlar cikmisti piyasaya. A Time To Kill, The Pelican Brief, The Client, The Firm gibi. Zaten ilk romanlarinin nerdeyse tumu filme cekildi. Bi tek The Partner'i cekmediler filme, ki bana gore en baba, en orjinal kitabidir John Grisham'in. Gel gor ki zamaninda hastasi oldugum yazar son 6-7 yilda beni hasta ediyor resmen. Her yeni romani bi oncekinden daha kasici. Soyle bi saydim; toplamda 14 tane romanini okumusum, 15.si de elimde okuyorum su anda. Ama her seferinde artik okumayacagim diyip yine de okuyorum. Artik bu defteri kapatma vakti geldi Grisham abi. Ne sen yorul ne de bizi hayal kirikliklari ile daha fazla mesgul et. Ya da gel sasirt bizi, utandir su yazari...


No comments: