Wednesday, October 8, 2008

Zorlama seriler


Bu iki dizinin de her sezonunu izledim. Ikisinin de ortak yonu bana gore ilk sezondan sonrasinin tamamen yavsadigi yonunde. Ilk sezonlar efsane, sonralari zorlama. Lost bu kategoriye girmiyor cunku taa ilk sezondan bitecegi son sezona kadar zaten senaryosu bastan yazilmis, ona uyarak devam ediyor. Bunlarsa ilk sezonu inanilmaz iyi tutturmuslar, ona tutunup zorladikca zorluyorlar. Ozellikle Prison Break'in o ilk sezonu neydi ya, hastasi olmustum... Sonrasinda 2'ye eh dedim, 3'e yuh dedim, 4'e ilk defa dun baktim ve z.ktir lan dedim resmen. 24 desen, adamimiz Jack Bauer'in kizi, esi, kiz arkadasi, kardesi, yegeni, babasi, yani yeddi ceddi sirayla baglandi olaya her sezonda, yuh ama ya. Amerika'nin kurtaricisi da belasi da ayni familyadan. Herhangi bir insan evladinin 100 omurde yasayamayacagi tecrubeleri baba 1 gunde yasiyor defalarca. Tadinda birakmak dev meziyetmis.

No comments: