Wednesday, October 8, 2008

Ziplama tahtasi LigTV

Daha Ertugrul Saglamla ilgili yazdigim postun murekkebi kurumamisti ki Mustafa Denizli aciklamasi bomba gibi dustu ortama. Sahsen oldum olasi kendisine karsi buyuk sempatim vardir. Inisli cikisli bi grafigi olmadi, cizgisini genelde hep belli bi seviyede korudu. BJKye de yakisacaktir. Ama beni rahatsiz eden bi nokta var BJKye gelisi ile ilgili, o da su; Denizli sezon basinda oturup LigTV ile sezonluk sozlesme imzalamadi mi yorumcu olarak? Kimbilir belki de bircok izleyici Mustafa Denizli'nin yorumcu olmasi sebebiyle Digiturk'e uye olmustur. Bilmiyorum belki de LigTV ile yaptigi sozlesmede bir klupten teklif aldigi takdirde tek tarafli olarak iptal etme hakki vardir ama bu bi izleyici olarak beni tatmin etmiyor. Tersi bi duruma ornek vermek gerekirse; gecen sezon Newcastle United icin isler kotu gitmeye baslayip da Sam Allerdyce yolcu edilince tum basin basladi Alan Shearer gelsin goygoyculuguna, ki o sirada Shearer BBC'nin Match of the Day (MoTD) programinda yorumculuk yapmaya baslamisti. Shearer dedikodulara son vermek icin cikip 'benim MoTD ile bir yillik yorumculuk sozlesmem var, su anda bir takim calistirmayacagim' dedi. Ingilizcede kisinin bi baskasi ile yaptigi kontrat altinda vazifelerini yerine getirmek 'to honor your contractual obligations' olarak geciyor. Direk cevirisi kontrat yukumluluklerini sereflendirmek. Yani adam serefi ile kontrata bagliligi birlestiriyor. Biz de ise kontratin hukmu resmen sifir, at imzayi, sonra bozarsin. Bence Denizli'ye tek yakismayan iste budur. LigTV'yi ziplama tahtasi niyetine kullanmak Hikmet Karamanlarin, Umit Kayihanlarin isidir hocam, senin degil.

No comments: