Wednesday, October 8, 2008

Ertugrul Saglam

Aslinda bi alay sey yazdim bu konuda ama sonra vazgecip sildim tumden. Hep ayni terane, ozellikle de BJKde. Icimden sadece su geciyor; keske Saglam basin toplantisinda egilip bukulmeden aynen soyle dese idi: "Herkes gibi hatalarim, sevaplarim vardir, ama artilarimin eksilerimin ustunde oldugunu dusunuyorum. Dolayisiyla da istifa etmemi gerektirecek bir durum olmadigi kanaatindeyim. Eger yonetim kurulumuz tersini dusunuyorsa, buyurup tazminatimi odesinler, beni ve ekibimi oyle gorevden alsinlar. Ben de bu tazminati oldugu gibi Egitim Gonulluleri ya da Mehmetcik Vakfina bagisliyorum. Bu sayede bu kafayla yoneticilik yapilmayacagini -Del Bosque'den ders almayan kafalara- ogretmis oldugumu umarim. Bunlara ders olan tazminat da bi hayir yolunda gitmis olur, benim de para icin koltuga yapismadigimi herkes gormus olur". Ah be Saglam, keske sunu deseydin de bi yer yerinden oynasaydi su kafasizlar diyarinda.

1 comment:

dragão do bebê said...

çok iyi yazı.. sanırım erturgut oraya hiç bi zaman layık olmadiğinin bilincinde olmasıyla ezilmelerden kurtulamadı.. yoksa super bi hareket olurdu..