Thursday, October 30, 2008

Pankartsiz cikmam abi

Gecen sezon birden fazla macta yukaridaki deli sacmasi pankart dikkatimi cekmisti. Gece gece aklima gelince bi bakayim dedim acaba cikar mi google'dan diye, harbi de varmis. Neymis Tapu ve Kadastro Genel Mudurlugunun 160. Kurulus Yili bilmemnesi.. Resimdeki pankart 2 sezon once K.Erciyes-Rize macindan. Gecen sezon bi de bunun 161. kurulus yili versiyonunu surduler piyasaya maclardan once. 161'in ne anlami varsa artik... Hani bu salakligin 50. senesinin de 200. senesinin de bi anlami yok zaten ya, 160, 161 falan dedin mi insan iyice geriliyo bu nasil manyakliktir lan diye. Bi kere zaten agir deli oluyorum futbolcularin ellerinde abuk sabuk bez parcalari ile anlamsizca yuruyerek sosyal mesaj verme kaygili sekilde maca cikmalarina.. Yok polis teskilatinin sirtini sivazlamak, yok trafik haftasina dikkat cekmek, yok kanserle mucadeleye destek vermek, yok dunya kadinlar gununu anmak gibi futbolla uzaktan yakindan zerre alakasi olmayan abuk sabuk konularla her hafta daha gerzek pankartlarla cikar oldu topcularimiz sahaya. Beni sinirden kopurten Tapu ve Kadostro Genel Mudurlugune buradan sesleniyorum; Su 162. yilinizda mac oncesi ambiansimizi pic etmeden noolur futboldan elinizi cekin, bizlere de rahat verin artik.

2 comments:

oob said...

katilmamak elde degil sevgili royal stix..

ama asil aklimi kurcalayan, hangi aklievvel, hangi isguzar organize ediyor bu isleri.

su sekilde mi isleyis:

aklievvel, isguzar, her kimse : k.erciyesli abilerim, ablalarim elimde cok leziz pankarta konu kurulus/mesaj/etc var. gozbebegimiz tapu kadstro kurumu 160. yilini idrak etmekte, kutlasak ya bunu bir pankartla.

kulup yoneticisi : bravo lan super fikir. hem bizim sirketin tapudaki islerine de yardimci olur. derhal yaptirin bir pankart.

tff yetkilisi : izin verdim gitti, cok uyarici/uyandirici bir pankart. misal simdiden uyarildim ben.

topcu : deli olacam, yine tutusturdular elimize su pankarti. konsatrasyon falan kalmadi. mac bitse de gitsek.

yabanci topcu : turklerin su tuhaf pankart adetini anlamak ne mumkun. memleketimde 5 senede alacagim parayi burda bir senede kazaniyor olmasam, yarin terk ederim su ulkeyi.

top toplayici : atti herifler pankarti orta yere. yine bize dustu isin ameleligi.

"su pankart isine bir son verilsin artik a.k." yazili pankartla sahaya cikan takim, cok klas bir son nokta koyar bu ise ve takdirlerimi toplar.. aha suraya yaziyorum..

Figueres said...

sevgili oob, su yazdigin teatrel sahneyi o kdr gulerek okudum ki anlatamam. sendeki gizli cevherin boyle commentlerde siginti kalmasina gonlum razi diil, alip post etmek lazim bloga su yazdiklarini. ozellikle top toplayicinin yuz ifadesi gozumun onune geliyo.