Saturday, November 15, 2008

Kayseri - Kadir Has Stadi son hali

Bu yeni stad yapimlariyla alakali olarak hislerim biraz karisik. Bir yandan boyle yepyeni stadlara kavusuyor oldugumuz icin -dolayisiyla da hem mac izleme/izlenme kalitemizin artacagi hem de ileride olasi bi Avrupa sampiyonasi talipligi durumunda sansimizin artacagi- icin seviniyorum. Diger yandan da bu stadlarin dolmamasi durumunda ortaya cikacak anti-ambiansi dusununce karamsarliga kapiliyorum. Nitekim dusununce; sezon basinda oynanan Kayseri-GS macinin hali beni epey uzdu. Bi tarafta onceki sezonun kupa sampiyonu, diger tarafta lig sampiyonu, ustelik de evsahibinin yeni sezondaki ilk maci, hava cillop, ama stadyum yariya kadar dolu.. Yani koca sehrin tek takimi, ustelik umit veren bi takim, ama seyircinin cani maci macta izlemeyi cok da istemiyor. Bunu neye baglamak lazim bilmiyorum; genel stad kalitesizligine mi (eger oyle ise o zaman yeni stadlarla bu sorun cozulur) yoksa genel futbol kalitesizligi ile mi (eger sebep buysa isterseniz Old Trafford'un replikasini yapin kader degismez). Umarim bu yeni stadlar kalite noksanligimizi (her anlamdaki kalitesizligimizden bahsediyorum; yoneticilerden, basina kadar) biraz olsun toparlar..
Bu arada GS sittin senedir bi Aslantepe ile tebelles olurkan, sessiz sedasiz koca stadi nerdeyse bitiriyorlar Kayseri'de. Gercekten bravo..

No comments: