Sunday, November 16, 2008

Gokhan Unal vs Umut Bulut

Arkadaslarimla Umut mu daha iyi Gokhan mi muhabbetini sik sik yaparim. Nedense ben bu Umut'u oldum olasi begenmisimdir. Gokhan'i biraz fazla klasik golcu stilinde buluyorum. Kosmaz etmez ama son vurus iyidir. Umut ise bence daha iyi bi takim oyuncusu. Ama digerinin yaninda bal yapmayan ari gibi kaliyor. Allahtan bu gece TRT'deki Stadyum programinda Mehmet Demirkol da Umut'un ne kadar 'underrated' bi oyuncu oldugundan, caliskanligi ile takim icin oneminden falan bahsetti de kendime yandas bulmus oldum. Buradan Gokhan savunucusu SK'ya da selam cakarim bu vesile ile.

1 comment:

SK said...

26 Yasinda ki Gokhan Unal'in 209 macda 95 golune karsilik Senin buyuk askin 25 yasinda ki Umut Bulut'un 191 macda 72 golu bulunuyor. Gokhan Unal'in gol kraligi oldugunu milli takimda 3 gol attigini da hatirlatirim. Ayrica Umut'in atttigi gollerin cogununda assitini Gokhan'in yaptigini hatirlatirim. Katilabilecegim tek konu ise Gokhan'in son 2 senedir kendini cok gelistirmedigi idir.

Umut Bulut nasil bir futbolcu oldugunu Trabzonsporun her macini seyreden ve deliren Trabzonlu taraftarlardan dinlemeni tavsiye ederim.

Seni istatistikler ile ezerim. Bana Selami cakmadan iki kere dusunmen gerekir:)