Sunday, September 14, 2008

Petit

Nasil oldu da kimse bu adamin ismini gundeme getirmedi anlamis degilim. Euro2004 sonrasinda ismi ManUn, Barca ve Lyon ile bile aniliyorken takimi Benfica’dan ayrilmak istememisti. Tabi kapagi Portekiz disina atmak icin cok uzun sure bekleyince taliplilerin kalitesi de dusuyor. Portekiz milli takiminda 57 kere oynamis ve DMC rolunun hakkini fazlasi ile vermis bu adami bizim uc buyuklerin ya da uc buyuklerin gazcisi medyamizin gundemine almamis olmasi komik ve dusundurucu. Nitekim kendisi ‘free agent’ olarak sifir bonservis bedeliyle Bundesliga’ya yeni yuksenelen Koln’e transfer olmus. Nasil oldu da daha once farketmedim sasirdim; ben de Umit Ozat'in rahatsizlandigi macta gorunce farkettim bu transferi. Bana gore onun kalite ve tecrubesi icin biraz hafif kalmis Koln. Bunca sene zaten Benfica’da tikilip kalmis Petit’ye, en azindan CL’de boy gosterecek bi takimda oynamak yakisirdi bence. Gerci 32 yasinda ama yine de en az 2 sene ust duzey futbol oynayabilirdi, hele ki milli takimi biraktigi icin mac takvimi daha da rahatlamisken...

No comments: