Sunday, September 14, 2008

Andy van der Meyde

Bugun bi arkadasimla Ajax-Roda macini stadda izlerken Ajax'ta gelip gecenler arasinda Andy van der Meyde'nin ismi denk geldi; ikimiz de fark ettik ki su anda ne yaptigini bilmiyoruz. O yuzden bi bakayim istedim ne haldedir napar diye. Amsterdam'a geldigim sene olan 2001'de takimin demirbaslarindan biri olarak tanimistim kendisini. Sonrasinda ise 01-02 sezonunda Koeman'in hocaliginda lig ve kupa dublesi yapan takimin en entegral parcalarindan biriydi. Van der Vaart, Mido, Ibrahimovic ve Chivu ile ayni jenerasyonun evlatlarindandi. Izlerken gercekten keyif aldigim adamlardan biriydi Andy. Zaten oyle kanattan kopup giden adamlari oldum olasi severim. Fakat Ajax'tan 2003 yilinda ayrilisi ile beraber adam resmen coktu. Once Inter, ardindan Everton. Su anda Hollanda disindaki 6. sezonu, ve su ana kadar oynamis oldugu resmi mac sayisi 50. Bu sezonu saymazsak sezon basina 10 mac, ve halen haftalik 25,000 pounddan Everton'a bu sezon sonuna kadar kontratli. Ya sakatlik ya kart cezasi ya da kisisel problemler (alkolism laflari dolasiyor) sebebiyle adam resmen 25 yas sonrasini oynamadan geciriyor. Ben futbolu birakti saniyordum ama anlasilan futbol onu birakmis. Gercekten yazik oldugunu dusundugum 'misspent talent'lardan birisi daha...

No comments: